Sieć Media Expert zmienia nazwę na Prezenty Expert! To efekt świątecznej metamorfozy, o której plotki w mediach pojawiły się kilka dni temu. „Jesteśmy największą siecią elektromarketów w Polsce, a święta to tradycyjny okres kupowania prezentów – także w naszych sklepach. Dlatego chcemy pomóc naszym Klientom w tym gorącym okresie i wierzymy, że przyjęcie nazwy PREZENTY EXPERT dodatkowo nas do tego zmotywuje. Będziemy inspirować miliony Polaków do postawienia na modne i praktyczne prezenty technologiczne. Wierzę, że efekty naszej pracy odczują i docenią wszyscy nasi Klienci - i obdarowujący, i obdarowani.”– mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy.
Prezenty Expert!
To nowa nazwa, idealnie wpisująca się w oczekiwania klientów, którzy poszukują pomysłów na świąteczne podarunki. Celem kampanii reklamowej jest zainspirowanie Polaków do wyboru idealnego miejsca na zakup wymarzonych prezentów dla najbliższych, zarówno tych najmłodszych, jak i nieco starszych. W dodatku wygodnie, w jednym miejscu i na każdą kieszeń.
Przypomnijmy, że od lat produkty elektroniki użytkowej – smartfony, laptopy, nowoczesne telewizory, gry i konsole, produkty do pielęgnacji ciała, czy technologiczne nowinki są wskazywane jako najbardziej pożądane prezenty świąteczne. To najprostszy sposób na minimalizację ryzyka świątecznych „wpadek”. Warto się zastanowić, czy w tym roku skarpetek nie zastąpić bezprzewodowym głośnikiem, w miejsce kolejnego krawata kupić motywujący do aktywności sportowej smartwatch, a tegorocznej emisji klasyki kina „Kevin sam w domu” nie obejrzeć wspólnie z bliskimi na nowym, dużym telewizorze. „Pomysłów na zakup naprawdę udanych prezentów z pewnością nie zabraknie. Tym bardziej, że klienci znajdą w ofercie Prezenty Expert atrakcyjne produkty w różnych kategoriach cenowych, a nasi pracownicy chętnie będą służyć wsparciem, wiedzą i doświadczeniem.” – dodaje Mystkowski. Sieć zapowiada, że na stronie mediaexpert.pl pojawi się również specjalny świąteczny prezentownik z podpowiedziami, jakie prezenty mogą być najlepiej dopasowane do obdarowywanej osoby.
Cała akcja, co zapewne nie będzie zaskoczeniem, potrwa do 24 grudnia. Ale warto już teraz skorzystać z promocji i ofert cenowych, aby nie zostawiać zakupu na ostatnią chwilę. „Zaoszczędzony czas pomoże nam wszystkim złapać chwilę oddechu przed samymi świętami.” – podsumowuje Mystkowski.
Media Expert jest największą siecią elektromarketów w Polsce – w jej skład wchodzi 459 elektromarketów w 377 miastach na terenie całego kraju*. Marka jest obecna na rynku od 2002 r.
Elektromarkety Media Expert oferują najnowsze produkty w kategorii smartfonów, laptopów, multimediów, a także segmentu RTV i AGD i sprzętu fotograficznego. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.
Sklep www.mediaexpert.pl jest regularnie notowany wśród najpopularniejszych witryn w kategorii E-commerce w Polsce według badania Megapanel PBI/Gemius.
Sieć jest wspólnikiem największej w Europie Grupy Zakupowej Rynku Dóbr Elektroniki Konsumenckiej - EURONICS International. Grupa poprzez 11 000 lokalizacji, dociera łącznie do 600 mln Konsumentów.
Elektromarkety Media Expert zapewniają transport i serwis, utylizację starego sprzętu, realizację indywidualnych zamówień oraz bogaty pakiet usług instalacji i konfiguracji sprzętu. Klienci mogą korzystać również z atrakcyjnych promocji, wyprzedaży i wygodnych systemów ratalnych. Partnerami strategicznymi marki w kontekście usług kredytowych są Credit Agricole Bank Polska S.A., Santander Consumer Bank S.A. oraz Alior Bank S.A.
Sieć wyznacza standardy obsługi klienta. Media Expert jest laureatem m.in. nagród: Grand Prix - Laur Konsumenta 2018, Gwiazda Obsługi Jakości 2018, Złoty Laur Klienta 2018.
Więcej informacji: www.mediaexpert.pl
Media Expert
press box
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/swiateczna-metamorfoza-media-expert